søndag den 27. marts 2011

Lidt af hver

Ølkasser

Når vejret er så skønt, er det helt sikke at jeg skal muge ud i mine gamle ting
Har desværre ikke plads til mine gamle ølkasser, så dem har jeg sat til salg.

Disse ølkasser er desværre solgt.




Gamle toilet træbræt





pris 500,-

 Blomsterbord, piedestal



sød Piedestal i træ råhvid.
H 55 B 25
Pris 250,-

                                                    Fin gips søjle

 Er super flot uden noget men også fantastisk smuk med en plante på.
farve bronze/sort
H 78 B 22,5
Pris 400,-


                                        Gammelt blomsterbord



Fint gammelt blomsterbord med jernstel og rå  glashyld.
Der er noget patina
H 36   B 46 D 16
pris 275,-

                                                             lanterner

2 hvide lanterner udendørs. Der er noget patina
H 64  B 23,5
pris 200,- solgt





Fandt også disse to, de skal frem igen.








1 Sættekasse


sættekasse  250,-
sød sættekasse, med flot tapet.
Mål :
Bredde: 30 1/2 cm
Højde: 30
Dybde: 4

"2 Gummi taske

Gummi taske  250,-
Taske lave af traktor slange, så er blevet vaske og behandle, Med magnet lås, pynt en knap samt 2 perler.

3" Maleri

450 kr. 380,-
                                    38x 38 cm



4" Blomsterbord

170,-
super flot blomsterkasse med trækasse samt jern stativ mål H: 72 cm . Træksassen Mål: B:36, L: 40 D:14

5" Sommerfugle øreringe

50,-
Øreringe med to led af cykelslanger samt en forsølvet perle

6" Sommerfugle øreringe


50,-
ørering med to led af cykelslange, gul perle i midten. forneden et lyserøhjerteperle

7"Gummi armbånd

80,-
smart armbånd med rød elastik, pynt en perlemors perle. Mål 19 cm






14 kommentarer:

lineg sagde ...

Hvilken pris har du i tankerne for en eller to ølkasser?

Mvh Line

lineg sagde ...

Det er forresten de to CARLSBERG jeg er interesseret i.

Mvh Line

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne høre på carlsberg kasserne, hvis de ikke er solgt :)

Unknown sagde ...

Jeg har to carlsberg tilbage og de koster 120 stk.

Ana Schoeps sagde ...

har du stadig de to calsberg ølkasser?

Unknown sagde ...

Ja Ana

Ana Schoeps sagde ...

Har sendt dig en mail :) Skal nok være tæt på den for at du kan få en hurtig svar :)

kl sagde ...

Hej. Ved det er længe siden men er nogle af ølkasserne stadig tilbage? Jeg har en veninde der ønsker sig sådan et par stykker. Hvor i landet bor du?

MariaS sagde ...

jeg er interesseret i de grønne kasser, hvis de stadig er tilsalg?

Unknown sagde ...

ja har to calsberg ølkasser, som jeg har skrevet i shoppen er de på sjælland, til Kl har jeg skrevet en mail, men har ikke hørt fra dig.

Robe de mariée sagde ...

Meget kreative ting, jeg gerne
http://www.billigebrudekjoleronline.dk/

Victoria sagde ...

Jeg er interesseret i alle ølkasserne, men hvor meget vil du have for dem og er de solgt?

Unknown sagde ...

Hej Victoria
alle ølkasserne er desværre solgt.

Unknown sagde ...

Hej Robe Takker ;)