torsdag den 23. december 2010

slip kreativiteten løs


Dekorer en tændstikæske

 i stedet for at have grimme tændstikæsker liggende rundt omkring, så dekorer dem, og lad dem ligge ved siden af lyset og pynte, her kan du se to jeg har lavet.



Materialer:
- tændstikæsker (jeg har brugt de små æsker)
- papir
- pynt
- dobbeltklæbende tape




Sættekasser




Se lige hvad jeg har købt, var i søstrene grene og købe denne sættekasse, så har jeg købt papir i papirtapet.


Så er det bare at gå igang med at design den.




så blev jeg endelig færdig.


Ramme


Se disse rammer der har fået nyt liv.


Denne her lave jeg til mit barnebarn
 

Fik også købt et sættekasse hus , som jeg er færdig med.


Dette her er til salg.
 





Er gået igang med en stor sættekasse, jeg har malet den sort, kan ikke lige gøre op med mig selv om den skal forblive mat.



Ingen kommentarer: