tirsdag den 17. april 2012

Nu er det nok


Jeg har taget en beslutning og et mål, at nu skal det være. Min gulerod, er at vi skal til Mexico til næste år.
Jeg skal i gang med den store ”hovedrengøring” med min krop.


Skal jeg være realistiske snakker vi om minus 36 kg, puha! det er meget der bare har fået lov til at snige sig ind. Vil lige fortælle at jeg har da prøve at smide det igen, og har da smidt 12 kg, så stoppede jeg igen, ved ikke hvorfor det er så pokkers svært at holde fast i den nye livsstil, det er bare så nemt at falde tilbage de dårlige vaner.
Så nu er jeg ved at hive mig selv i håret også må det være mit kreative projekt, for jeg har det godt med at lave projekt, så hvis det kan hjælpe mig, så er jeg klar til at prøve, det er også derfor at jeg vil bruge bloggen, så har jeg noget at holde det op imod.
Min del mål er at jeg skal smide 12 kg på 12 uger, fra i dag .


Slut med dårlig undskyldninger for at udsætte det.

************************************************************************************
Mænd og kvinder har hver sin rolle i reproduktionsprocessen, som deres krop er tilpasset til, og som langt langt hen ad vejen påvirker hele deres liv i alle dets facetter.
                         Loa Knizek
************************************************************************************

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Håber du når det, du lyder meget motiveret, så det skal nok gå godt :o)
Held og lykke.

Unknown sagde ...

Tak søde Isa,