lørdag den 29. december 2012

År 2012

God jul og mange tak for et begivenhedsrigt år!   

Her er nogle af højdepunkterne fra 2012: 
  • Har haft min første fantasering, fik ros for mine malerier.
  • Bevægede mig ud hvor jeg ikke har været før, med hensyn til privat og arbejde. Aktiv sommer i høj Taastrup kommune, hvor jeg var udlånt til at lave Genbrugs mode /hår styling.
  • Kom i avisen, har efterfølgende hold det 2 gange mere hvoraf den sidste gang var sammenarbejdet med en anden klub.
  • Fik lave skur til vore Mus, fik købt en V8 motor, lave bagsæder. Vores plan er at komme ud at køre til sommer.
  • Begyndte at male popart, fået kursus i dette.
  • Fik en mail fra Terracycle Danmark, om jeg ikke havde lyst til at deltag i genbrugs konkurrence om kaffeposer, som jeg gik hen og vandt.
  • Har prøve at arbejde i nye materialer i jern med min mand, hvor vi lavet Engler, har en masse projekter vi vil lave i det nye år.

Vil ønske alle læser et godt Nytår.

Hilsen Lone Magnusson

Ingen kommentarer: