onsdag den 9. maj 2012

Jeg har ikke glemt dig


Jeg har bare rigtig mange bolde i luften lige for tiden, både privat samt på hjemmefronten.



Nogle gange kunne jeg godt bruge flere timer på et døgn.

På arbejde har jeg sat en masse projekter i gang, jeg har en gruppe piger der skal ind og danse i tivoli, på mandag hvor der er den årlige klubdag.  Men store udfordring var at tivoli, havde taget noget af min tid, de havde bare ikke tænkt på at det var to grupper, der skulle danse, så jeg har været nød til at slå holdet sammen, og Mix musikken sammen. 


Det går godt med min nye livs stil den siger minus 4,5 kg

Der er en masse ting vi skal tage stilling med hensyn til vores mustang, og som ny syntes jeg det er en jungle at finde ud af, da vi ikke har den store erfaring med udlandet, hvor man kan få billig og gode dele.

Det var en lille dato opdatering hvor jeg er henne lige for tiden


Ingen kommentarer: