tirsdag den 18. februar 2014

SKAL SKAL IKKE


Har i mange år drømt om, at åbne min egen butik. En butik med min kreativ ting, malerier og møbler der er blevet lavet i stand m.m 

Ved at den butik jeg godt vil åbne, den ville være i KBH, men syntes priserne er dyre.

Der er en lille mulighed for at åbne en i Tune, men hold op hvor jeg tænker og tænker, ved ikke lige om det er stedet.

Har jo også mit arbejde, som jeg er glad for, men med alt det med skole reformen, ved jeg heller ikke hvor man er henne.

Det bedste ville være hvis man havde et morgen job eller deltid job, og have butikken ved siden af , til der var kommet godt i gang.

Min tanke har også været at man kunne være flere om det, så man ikke alene sad med huslejen.


Det er derfor jeg ikke har være så meget på bloggen.

Ingen kommentarer: